Sunday, March 28, 2010

Just Trolling - Barracuda

Pergh macam x percaya aku turun mancing kali ni hanya untuk trolling hehehe.. biasanya ada main bottom dulu atau mancing dari dasar, tapi kali ni aku terus pergi trolling.

Waktu ni aku baru habis kursus di INTAN, Sabah, so balik saja kursus terus pergi trolling, tempat dekat saja jadi memang sempat la.

Kalau tanya pengalaman aku pasal trolling ni, aku akan cakap Kosong aka Zero hehehe... ni kira first time la aku trolling yang mana aku memang nak trolling saja dan bawa bot sendiri, kalau sebelum ni nak test test trolling ada juga la tapi feel dan cara buruan dia lain hehehe.

Hasil Kedua Trolling
Actually ni hasil ke-2 ni. Hasil pertama tu kecil bangat hehehe 900 gram

Hasil KeTiga Trolling
Hasil ke-3 boleh tahan juga size lebih kurang sama 800 Gram

800 & 900 G
Size hampir sama hehehe 800 + 900 = 1.7Kg juga la

Thanks so much kepada member aku si Nasri bagi pinjam lurer untuk barracuda ni kalau tak belum tentu dapat juga aku hehe.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design Downloaded from Free Blogger Templates | free website templates | Free Vector Graphics | Web Design Resources.