Sunday, March 28, 2010

Just Trolling - Kerapu

Bila da Strike trolling hari tu, memang gian tu ada datang balik nak trolling kali kedua hehehe. But dis time persediaan aku lebih lengkap dari yang pertama dengan aku beli lurer rapala yang baru sama macam aku dapat barracuda hari tu, dan aku bawa siut sekali hehehe... pok pok mana tau strike kan jadi bawa la tu siut.

Trolling kali ni ada lama sedikit memerlukan masa selama 30 minit baru strike, kali ni aku dapat 1 ekor saja apa pun syukur la janji dapat hehehe.

2.2Kg
walaupun seekor tapi lagi besar dan berat dari hari tu hehehe. Kerapu 2.2kg

Aku tarik ikan ni nak dekat 10 minit, main ikan ni seronok kuat melawan macam aku dapat GT hari tu tapi ni lagi kuat la.. sampai mau kejang otot lengan aku hehehe.

So memang ada trolling untuk kali ke-3 hehehe harap ada juga hasil nanti.

3 comments:

't-ba catches' aaa, nice name u got there, nice nice! :) hope to c more hasil tangkapan yg besar2 n hebat2 lg from u fik ;)

Nooren : yupe aku pun x duga dapat kerapu tu hehe

Tine : Thanks i hope so

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design Downloaded from Free Blogger Templates | free website templates | Free Vector Graphics | Web Design Resources.