Monday, May 31, 2010

Just Casting IV

Seperti yang ku katakan next action untuk casting hari tu memang dibuat dan pada waktu yang sama popper baru hasil tangan ku, kali pertama jadi bahan kajian hehehe.

Caster kali ni di anggotai seramai 4 org iaitu Surecore, Kojek, Liza dan aku. Kali ni aktiviti ini di buat awal lebih dari biasa memandangkan keadaan air pada waktu pagi tersebut cun bangat hehehe dengan ketinggian 1.6 di waktu pagi, membuatkan aktiviti di lakukan lebih awal dari biasa.

Check it out apa yang kami dapat kali ni...

Remove Color
Apa pon intro popper aku dulu hehehe.... yang ni aku da buang warna dia, risau aku tengok popper tu sure ikan x makan...

New Color
Align CenterMy new popper with new warna hehe... dan keputusannya apabila di cuba, ianya jadi popper
chugger hehehe.. so nanti p laut dalam aku nak try popper ni, kalau d tepi-tepi perairan ni
popper jenis chugger macam susah strike bagi aku...

Hasil
Ni la hasil tangkapan awal pagi, ding dong betulla diorang 3 org tu, break da rules, da cakap casting boleh pula diorang pergi memancing alalala.... ikan tanda, ketambak, batu tu adalah hasil memancing mereka and 1 GT tu hasil popping aku hehehe

My Lil Bro
Surecore in da house
My 2nd strike GT, tapi bila strike aku bagi joran tu kat adik aku, biar dia rasa game GT tu macam mana, pemancing baru adik ku ni biar dia teracun sikit macam mana game GT ni hehehe.

My Big Bro
Kojek in da house
My 3rd Strike, dan macam biasa aku pass terus joran aku kat abang aku, sebab dia kira lama juga sudah cari GT ni tapi belum pernah strike, akhirnya dia cakap BETUL BETUL SYOK wo ... gila gaban seksi dia ni, baru lepas mandi laut hahaha...

Yahooooo
Yahoo hehehe 3 GT tewas kali ni best best waktu ni popping dari darat

Oyeahhhhh
Meriah betul aku kali ni, dapat lagi 3 ekor time nak balik, dan waktu ni popping dari atas bot hehehe... size ada besar sikit.


Group Photo
Group photo dan inilah hasil tangkapan dari bot sebelum balik ke darat. Dengan hasil tangkapan Liza berjaya strike 1 ekor akhirnya, adik aku tu pinjam ikan aku saja hahaha, boy 2 ekor, ozy 1, Marcel 1, dan aku 3 dan kesemuanya 8 ekor GT tewas sebelum balik. Tahniah semua...

2 comments:

Yay haha....biarpun susah mau stabilkan diri atas bot,terasa jua menarik GT dari bot ni...best woo haha
Lawa suda warna baru handmade popper ko tu...galak lagi matanya...confirm ikan laut d terpikat ni hehe...all da best (^_^)v

laut dalam x pandai popping aku hahaha

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design Downloaded from Free Blogger Templates | free website templates | Free Vector Graphics | Web Design Resources.